Sunday 15 April 2012

My 1st attempt!!

Assalamualaikum semua ;)

been writing this post at 2:14am..hhahhha..ttbe rasa excited nk wat blog since xbole nk titun..
cmner bole cmtu eek?? confius skjp :/ whatever la leha..

honestly, mmg teringin nk buat blog..tp masa tidak mengizinkan kot..pastu mcm takut2 blog sendiri x secantik blog org lain..heeheehe..i mmg kurang sgt2 bab2 nk imagine ni..kalo decorate rumah, pilih color rumah tu pun lebih kepada en hubby kot..hheehhe..

rasa mcm susah je nk buat blog, tp xpe..utk 1st post ni i akan cuba buat sebaik mungkin..huhu...come on leha..come on!! ttbe rasa mcm "bercakap dengan diri sendiri" pulop! confius lg disitu..mmmm agaknye mmg btol kot org kata buat blog ni mcm prsn sorg2..xkisah le ape pun..at least BAHAGIA kan??? heeheheeh

And now, i presenting you..

Mr. Fakhrullah @ Babah RyanMia which is quarter of me :)


sila ambil perhatian, he is LFC diehard fan since born.. I guess..in fact, waktu zaman bercinta dl siap srh i hafal all LFC players utk passed jd gf die..bole gitu?? ish ish ish.tp jgn xtau..i lulus dgn cemerlang ok..and GERRARD is my fav player..jgn jeles :)


another quarter of me..and my super duper hero...

Rayyan Isyraf @ Ryan


this photo was taken a year ago..sbb ape letak gmbr ni?? sbb mommy rasa ryan super duper hensem dlm ni..tp skang, mmmmmm..no comment! :P

and the final quarter is... my beautiful princess...
Damia Az-Zahra' @ Mia






Alhamdullillah..rasa sgt2 bersyukur dikurniakan suami & anak2 yg dpt melengkapkan lg diri ini..mommy sayanggg sangat2 babah, ryan & mia :') ttbe rasa sedih pulok..mmmm

I rs ckp la kot utk 1st attempt ni..mcm lupe diri plak bila ckp byk2..anyway, thank you pada yg sudi membaca..ade ke? hehehe

lupe plak, this is me wif Mia!! :)

No comments: