Thursday 17 May 2012

Selamat Hari Guru


Entry lambat sehari..kuikuikui..

Anyway, Selamat Hari Guru seluruh Malaysia terutamanya buat cikgu-cikgu yang pernah mendidik ZALEHA BINTI MUHAMAD!! Saya mempunyai ramai cikgu ye..tp cikgu yang saya igt cuma cikgu kimia saya je..CIKGU ZURAKI..teruk kan..hahhahaha..itu pun sbb kimia mmg faveret subject!! tp xdpt gak A1..huhu

Buat cikgu-cikgu yang pernah mendidik saya disekolah-sekolah ini;

1. Sekolah Rendah Kebangsaan Jalan Gombak, Selangor
2. Sekolah Rendah Jalan Bellamy, KL
3. Sekolah Rendah Bantuan Mejar Jeneral Dato Ibrahim, Kuching
4. Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Tapang, Kuching
5. Sekolah Menengah Petaling, KL
6. Sekolah Menengah Ade Putra, Melaka
7. Sekolah Menengah Kebangsaan Cheras, KL
8. Politeknik Kota, Melaka
9. Universiti Teknologi Mara, Shah Alam


Dengan hati yang bersih, lagi tulus dan sangat ikhlas..ingin saya ucapkan



Tanpa didikan cikgu-cikgu semua..saya xkan berdiri di tempat saya sekarang..saya sayang cikgu-cikgu saya ;))

Notakaki: Saya bukan budak bermasalah ye sbb byk sekolah..parents saya keje Air Force..so kami selalu pindah randah :D


No comments: