Friday 14 September 2012

1st testimoni EVERLYNN Apple Fibre Beauty Juice + Collagen dan EVERLYNN Virgin Coconut Oil

Ehem ehem..

Mood perasan sudah tibe.. Hahhah.. Perasan bukan sebarangan tapi perasan dgn penuh rasa bangga.. Yes.. I am proud of myself! ;)

My own testimoni by using EVERLYNN Beautycare product range. Sila baca entry sebelum ni mcmmane prsn saya slps menggunakan kedua2 produk dalaman berdasarkan tajuk di atas!

Baru kesempatan nak ambil gmbr terbaru siang td. Budget nk ambil gmbr during raya utk testimoni tp raya saya tidaklah berapa hebat sbb incik suami kene bekerja dipagi raya. Xpelah, demi rezeki utk keluarga aku redha..

So, this is me as today without using any korset, any gerder (xtau nk eja cmne) ampunnn or any support inner yg bole mereshape or mengecikkan badan. Asli dan tulen. Malunye *blushing


Berat saya hrni ni adalah 53kg..hehehe.. Target nk dpt 45kg.. Hehhe.. Berjayakah?? Kte tgu dan lihat nnt..hikhikhik

Oh ye, pada yg berminat ingin mencuba kedua-dua produk ini, uolss bole dptkan dari saya dan senarai pengedar sah yg ade dikanan blog ini. Bagi yg nk jadi dealer area KL pun, peluang masih dibuka. Masih terdapat kekosongan lg.

Hubungi saya ya! Terima kasihhhh ;)


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments: