Saturday 28 July 2012

Cerita hari ini - Apple Fibre & Everlynn VCO


Syukur pada mu Ya Allah.. alhamdullillah Ya Rabbi..Ramadhan ini kau murah kan rezeki ku sekeluarga..order Everlynn Skincare tidak henti2 setiap hari bulan ini, ditambah dengan adenya Everlynn Beautycare.. even masih baru, tp 1st day launch pun dh ade org order.. by today pun dh closed 3 order utk apple fibre, 2 VCO & 2 Scrub.. alhamdullillah.. ditambah pula dgn adenya sedikit increment dari pihak syarikat.. syukur sgt2.. setelah 7thn bekerja, ini kali ke2 leha dapat rasa increment.. job skang ni pun 1st job dpt permanent..kalo x dl sume contract je..alhamdullillah sgt2.. mudah-mudahan target nk beli rumah tahun ini dapat dilaksanakan dengan jaya..plus En Cinta Hati saya pun dh promoted to superviser :D..juga dlm bulan Ramadhan.. btol kata pepatah, bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian.. akhirnya usaha kami berdua untuk menyediakan yang terbaik utk RyanMia sudah mula nmpk pulangannya..syukur syukur syukur..

Sempana Ramadhan al-Mubarak al-Kareem ini juga, leha ingin memohon maaf kepada semua baik keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan sekerja, team Everlynn, customer2 leha yg disayangi.. mahupun yang kenal secara sedar atau pun tidak..Semoga amalan kite semua kali ini lebih baik dari sebelumnya..leha sendiri masih memperbaiki diri yang x terlepas dari melakukan kesilapan..



Bulan baik ni juga adalah time yg perfect utk sape2 yg nak kurus ..ape kata anda cuba Everlynn Beautycare Apple Fibre Beuty Juice + Collagen.. bukan hanya untuk kurus, tetapi bole juga memperbaiki sistem dalaman anda agar lebih mantop! hehe tapi diingatkan, jus ini tidak boleh dimakan oleh wanita yang mengandung ye.. cian baby uolls nnt.. nnt bler dh deliver, oulls sume bole mkn utk ramping seperti dahulu kala..huhu

Tapi ade satu lagi yang korang bole makan.. jeng jeng jeng.. Virgin Coconut Oil atau V.C.O.. VCO ini sgt baik dimakan ye kawan-kawan.. byk khasiatnye...Kelebihan VCO atau minyak kelapa ialah ianya menggunakan 100% bahan semulajadi yang sangat bagus, pemprosesan dibuat melalui proses penyulingan tanpa menggunakan pemanasan haba..VCO diambil sebagai supplement tambahan untuk terutamanya untuk kulit.Ianya dapat mengurangkan masalah jerawat, kulit kering, tona kulit tak sekata, strechmark,bagi wanita hamil.VCO ada 2 jenis. Ada yang liquid dan ada yang softgel.VCO keluaran EVERLYNN merupakan VCO soft gel bukannya liquid.



Cara nk makan sangat mudah..pakai telan je atau boleh apply ke seluruh kulit muka. Dengan erti kata lain beli VCO nie memang tak rugi sebab dia boleh digunakan secara 2 dalam 1.Selain bagus untuk kulit,kesihatan dalaman dan luaran. VCO atau minyak kelapa dara juga bagus untuk mengekalkan kesuburan bagi kaum lelaki/wanita terutamanya yang telah berkahwin. hhuhu
Tiada side effect yang tidak elok pun kalo makan VCO sbb ia hanyalah supplement tambahan kepada kesihatan dan bukannya ubat.

Untuk ibu-ibu yang breastfeeding baby2 anda.. u don't have to worry k.. di dalam minyak VCO ini terkandung MCFA (Medium Chain Fatty Acid), yang mana ia merupakan komponen asam lemak berantai sedang yang memiliki banyak fungsi. Antaranya: 
  • memudahkan bayi menyerap nutrisi
  • memperbaiki penyerapan vitamin, mineral, dan protein yang bisa dilarutkan lemak
  • meningkatkan absorbsi kalsium yang penting bagi pertumbuhan bayi
  • melindungi bayi dari mikroorganisme berbahaya
Minyak VCO ini akan meningkatkan MCFA pada ibu menyusui sampai tiga kali ganda. Pemberian makanan yang mengandung MCFA pada ibu menyusui akan menghasilkan air susu yang kaya akan MCFA. So pengambilan vco akan ibu yang breasfeed baby takde masalah.. :)
Bukan hanya utk ibu2 yang breastfeeding, tetapi utk ibu mengandung juga sesuai sgt2.. VCO Everlynn adalah 100% asli tanpa sebarang bahan pengawet atau pewarna tiruan, selamat & HALAL untuk digunakan..

Antara kebaikan lain VCO ialah:
  • Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental
  • Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin
  • Melindungi tubuh daripada kanser
  • Jerawat cepat susut
  • Regular semula PMS anda
  • Sistem penghadaman lebih baik
  • Menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi wanita yang hamil
  • Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak, dan kering
  • Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik
  • Melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari
  • Kesuburan
  • Kurangkan rasa senggugut
  • Batuk dan Selsema cepat hilang
Ref No. HALAL bagi EVERLYNN VCO : JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/11148-D8/2007
Hanya RM45 sahaja utk 60caps. Jika berminat bole contact leha directly at this number 0129314552.
Leha juga memerlukan Everlynn Agent VCO untuk sekitar kawasan KL. Modalnya sgtla rendah..kalo berminat bole contact juge :D

No comments: