Thursday 17 January 2013

PENCARIAN TESTIMONI TERBAIK EVERLYNN




Kepada customer2 leha yang tersayang.. silalah join ye.. customer leha yang menang leha tmbh free gift lagi nnt :)

testimoni leha sendiri sebagai gmbr hiasan :)

PENCARIAN TESTIMONI TERBAIK EVERLYNN

Bermula pada bulan ini (Januari 2013 ) sehingga Jun 2013 pihak LADIES STUFF akan memilih 2 testimoni terbaik setiap bulan.

Testimoni yang terpilih pada setiap bulan akan menerima BAUCER PRODUK EVERLYNN BERNILAI RM250 dari pihak kami sebagai tanda menghargai anda sebagai pengguna produk EVERLYNNN

SYARAT & TERMA PENYERTAAN

1. Anda adalah pembeli & pengguna Produk Everlynn melalui pengedar/stokis kami yang sah.Nyatakan nama agent/stokis & negeri yang anda berurusan sepanjang pembelian sbg bukti/rujukan pihak kami.
2. Setiap testimoni perlu disertakan testimoni gambar sebelum dan selepas menggunakan produk dengan jelas/close up & haruslah tanpa sebarang editan serta kepilkan gambar anda bersama produk Everlynn sbg bukti anda pengguna Everlynn.



Maklumat yang di perlukan :

Nama anda :

Tempoh penggunaan (cth :- mula Jan 2012 – Mei 2012)

Nama produk yang digunakan (cth:- Set Normal )

3. Sertakan cerita menarik ringkas tentang pengalaman anda sebagai pengguna produk Everlynn.

3. Setiap testimoni yang dihantar adalah hak milik Everlynn. Dan kami berhak untuk mempamerkan testimoni anda sama ada di dalam iklan media cetak/website/blog mahupun facebook.

4. Hantarkan penyertaan anda ke email:- sales.everlynn@gmail.com sebelum akhir bulan 30/31 hb sebelum berakhirnya bulan tersebut.Pada bahagian SUBJECT taipkan "TESTIMONI PENGGUNA PRODUK EVERLYNN".
5. Untuk testimoni yang terpilih akan menerima email dari pihak Everlynn & akan di masukkan di dalam fanpage Everlynn Skincare Official.

No comments: