Sunday 28 August 2016

8 TANDA BADAN KITA PENUH TOKSIN

 

1️⃣SEMBELIT
anda perlu membuang air besar dua kali sehari bagi memastikan bahan buangan pepejal dan cecair bertoksin tidak disimpan lama di dalam badan dan membawa penyakit.

2️⃣KEMBUNG PERUT 
usus yang tidak bersih dan penuh toksin akan menyebabkan angin terperangkap di dalamnya dan menyebabkan perut menjadi kembung dan tidak selesa.

3️⃣SAKIT KEPALA
badan yang penuh toksin akan menyebabkan anda mengalaami sakit kepala yang berulang-ulang, malah boleh menyerang anda pada setiap hari.

4️⃣LETIH DAN LESU
toksin yang terkumpul dalm badan seumpama racun yang mencuri tenaga di dalam badan, menyebabkan kita lesu dan tidak bermaya sepanjang hari.

5️⃣MULUT BERBAU
usus yang kotor dan tidak dibersihkan secara kerap akan mulut berbau busuk dan menimbulkaan ketidakselesaan kepada orang lain di sekeliling.

6️⃣PERUT BUNCIT
najis yang terkumpul lama di dalam usus akan mengeras, dan menjadi tempat angin berkumpul. ini boleh menyebabkan perut kelihatan boroi walaupun berat badan anda masih normal.

7️⃣KULIT KUSAM
jika masalah kulit seperti jerawat dan kulit kusam anda berpanjangan, cuba ambil langkah untuk detox bagi membersihkan toksin yang berkumpul  dalam  badan terlebih dahulu.

8️⃣KEMARUK MAKAN
badan yang bertoksin akan menyebabkan anda tidak boleh mengawal cara makan dengan baik , malah menyebabkan anda sering rasa lapar dan ingin mengunyah makanan sepanjang hari.

Jom cleansing and detox with #ClenzTox

No comments: