Thursday, 1 March 2018

Kerja Baru ❤️


Alhamdullillah.

15 Feb 2018.
Kak Leha mula bekerja kembali. 
Tapi kali ni kerja yang betol betol kak leha nak.

Dulu selalu cakap seorang diri.
Kerap cakap dengan Allah macam ni.

Ya Allah.
Bestnya kalo aku dapat kerja sambil berniaga.
Bestnya aku dapat kerja dan berniaga online sahaja.
Bestnya aku kerja hanya hadap henpon dan guna medial sosial je.

Tak payah pening cari opis.
Tak yah pening nak tulis tulis.
hehehhehhe

Allah tu baek sangat.
Mintak lama dah. Hari hari berangan.
Hari hari visualize. Temukan aku dengan cinta baru.
Yang dapat mengubah penghujung matiku.
Yang dapat menambah pahalaku sehingga kiamat.

Syukran.
Allah temukan.
Kak Leha diberi kebebasan.
Diberi peluang untuk buktikan kebolehan.

Takkan aku sia kan ilmu yang aku.
Akan ku curah satu satu ke buku hati mu.


Post a Comment